koszyk 0 unread messages

Regulamin


 

  1. O nas
    1. Właścicielem Travelmasters jest Joanna Kusiak, z siedzibą: ul. Drobuta 24, 51-507 Wrocław, Regon 523314570, NIP 6442742262
    2. Kontakt mailowy: kontakt@travelmasters.pl
    3. Kontakt telefoniczny: +48 504 148 428
    4. Oferujemy gotowe produkty – plany podróżnicze do zakupu w sklepie online oraz indywidualny plan podróży będący zbiorem rekomendacji opartych na naszym doświadczeniu. Przygotowane przez nas produkty przeznaczone są tylko i wyłączenia dla Ciebie – nie możesz ich pożyczać, sprzedawać ani udostępniać w żadnej innej formie.
    5. Możemy Ci towarzyszyć online podczas zakupu biletów lotniczych (w przypadku, gdy tak się umówimy).
    6. Nie jesteśmy biurem podróży, dlatego nasza oferta nie obejmuje:
      • Dokonywania opłat za loty/ inny transport oraz ich rezerwacji.
      • Dokonywania opłat za noclegi oraz ich rezerwacji.
      • Doradztwa i pomocy w czasie podróży (za wyjątkiem sytuacji, w których umówimy się inaczej).
      • Gwarancji ceny noclegów, transportu oraz innych usług i produktów. Nasze rekomendacje mają Ci pomóc w jak najbardziej precyzyjnym oszacowaniu kosztów podróży. Dokładamy wszelkich starań aby były one dokładne, jednak mają one charakter orientacyjny i mogą się zmienić (np. w zależności od aktualnej sytuacji na rynku).
    7. Możemy dokonać rezerwacji biletów lotniczych za klienta tylko i wyłącznie w przypadku, gdy kupuje on jedną usługę czyli tylko wyszukanie lotów i w przypadku gdy nasze usługi nie stanowią więcej niż 25% łącznej wartości połączonych usług turystycznych – zgodnie z art. 4 ust. 5 i art. 5 ust 2 Ustawy z dnia 24 listopada2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.
    8. Rezerwacja biletów lotniczych za klienta dotyczy tylko i wyłącznie rejsowych linii lotniczych. Nie dotyczy tzw. tanich linii lotniczych.
    9. Dokonanie przez nas rezerwacji wiąże się z:
      • wcześniejszym potwierdzeniem w mailu lub sms, którą propozycję będziemy rezerwować,
      • wpłatą na niżej wymienione konto kwoty za bilety powiększonej o 20% (na ewentualne opłaty transakcyjne, które ustalają linie lotnicze) – nadwyżka pieniędzy zostanie zwrócona niezwłocznie w przeciągu 3 dni roboczych,
      • przesłaniem zdjęć paszportów pasażerów,
      • usługa jest realizowana po wpłynięciu pieniędzy na konto.
    10. Rezerwacja przez nas biletów dokonywana jest tak, że bilet lotniczy oraz faktura za zakup jest przesyłany na adres mailowy klienta. Późniejsze odprawy dokonuje on samodzielnie.
    11. Za zobowiązujące ustalenia uważamy treść korespondencji mailowej/sms.
  2. Definicje używane podczas wykonywania usługi przez Travelmasters:
    1. ZAMAWIAJĄCY – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia usługi Travelmasters;
    2. KONSUMENT – osoba w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta;
    3. PLATFORMA TRAVELMASTERS – strona www.travelmasters.pl
    4. UŻYTKOWNIK – osoba korzystająca z produktów platformy Travelmasters;
    5. REALIZACJA USŁUGI – wysłanie drogą elektroniczną materiałów w całości, na przygotowanie których strony się umówiły oraz zakup gotowych produktów;
    6. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży usługi/ produktu za pośrednictwem platformy Travelmasters zawarta pomiędzy Travelmasters Joanna Kusiak, a użytkownikiem lub zamawiającym;
    7. SYSTEM PŁATNOŚCI – usługa przekazu płatności za świadczone za pośrednictwem platformy usługi oraz za nabywane produkty;
    8. KONSULTACJA – możliwa jest drogą mailową, poprzez komunikatory i telefonicznie w trakcie trwania prac; telefonicznie: od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 17:00. Wykonawca zastrzega sobie możliwość braku dostępności kontaktu telefonicznego z uwagi na brak dostępu do sieci telekomunikacyjnej.
  3. Travelmasters przystępuje do wykonania usługi po zapłaceniu za pakiet. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
  4. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    a. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy:
    Travermasters Joanna Kusiak
    mBank S.A.; nr konta: 76 1140 2004 0000 3002 8291 5209.
    b. Płatności elektroniczne (przelew natychmiastowy)
    c. Karty płatnicze:
    – Visa
    – Visa Electron
    – Mastercard
    – MasterCard Electronic
    – Maestro
    Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
    Logo Autopay
  5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi, który zlecił Travelmasters wykonanie indywidualnego planu podróży z uwagi na to, iż jest on rzeczą nieprefabrykowalną, wyprodukowaną wg specyfikacji konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (Art. 38 Ustawa o prawach konsumenta).
  6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku dostarczenia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym.
  7. a. W przypadku gotowych planów Umową Sprzedaży objęte są wcześniej przygotowane treści cyfrowe.
    b. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
    c. W przypadku wystąpienia wady zakupionej u Sprzedawcy treści Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
    d. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
    e. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
    f. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
    g. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
  8. Ochrona danych osobowych – dane osobowe będą wykorzystane jedynie do wystawienia rachunku za usługi. Pod żadnym pozorem nie będą one udostępniane osobom trzecim. Wszelkie dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO). Więcej informacji w Polityce Prywatności.
  9. Postanowienia końcowe:
    1. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego powiadomienia klientów.
    2. Obowiązkiem klienta jest przeczytanie niniejszego regulaminu oraz sprawdzanie, czy nie zaszły w nim zmiany.
    3. Wchodząc na stronę Travelmasters automatycznie akceptujesz postanowienia tego regulaminu.