Regulamin
- O nas
- Właścicielem Travelmasters jest Joanna Kusiak, z siedzibą: ul. Drobuta 24, 51-507 Wrocław, Regon 523314570, NIP 6442742262
- Kontakt mailowy: kontakt@travelmasters.pl
- Kontakt telefoniczny: +48 504 148 428
- Oferujemy gotowe produkty – plany podróżnicze do zakupu w sklepie online oraz indywidualny plan podróży będący zbiorem rekomendacji opartych na naszym doświadczeniu. Przygotowane przez nas produkty przeznaczone są tylko i wyłączenia dla Ciebie – nie możesz ich pożyczać, sprzedawać ani udostępniać w żadnej innej formie.
- Możemy Ci towarzyszyć online podczas zakupu biletów lotniczych (w przypadku, gdy tak się umówimy).
- Nie jesteśmy biurem podróży, dlatego nasza oferta nie obejmuje:
- Dokonywania opłat za loty/ inny transport oraz ich rezerwacji.
- Dokonywania opłat za noclegi oraz ich rezerwacji.
- Doradztwa i pomocy w czasie podróży (za wyjątkiem sytuacji, w których umówimy się inaczej).
- Gwarancji ceny noclegów, transportu oraz innych usług i produktów. Nasze rekomendacje mają Ci pomóc w jak najbardziej precyzyjnym oszacowaniu kosztów podróży. Dokładamy wszelkich starań aby były one dokładne, jednak mają one charakter orientacyjny i mogą się zmienić (np. w zależności od aktualnej sytuacji na rynku).
- Możemy dokonać rezerwacji biletów lotniczych za klienta tylko i wyłącznie w przypadku, gdy kupuje on jedną usługę czyli tylko wyszukanie lotów i w przypadku gdy nasze usługi nie stanowią więcej niż 25% łącznej wartości połączonych usług turystycznych – zgodnie z art. 4 ust. 5 i art. 5 ust 2 Ustawy z dnia 24 listopada2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.
- Rezerwacja biletów lotniczych za klienta dotyczy tylko i wyłącznie rejsowych linii lotniczych. Nie dotyczy tzw. tanich linii lotniczych.
- Dokonanie przez nas rezerwacji wiąże się z:
- wcześniejszym potwierdzeniem w mailu lub sms, którą propozycję będziemy rezerwować,
- wpłatą na niżej wymienione konto kwoty za bilety powiększonej o 20% (na ewentualne opłaty transakcyjne, które ustalają linie lotnicze) – nadwyżka pieniędzy zostanie zwrócona niezwłocznie w przeciągu 3 dni roboczych,
- przesłaniem zdjęć paszportów pasażerów,
- usługa jest realizowana po wpłynięciu pieniędzy na konto.
- Rezerwacja przez nas biletów dokonywana jest tak, że bilet lotniczy oraz faktura za zakup jest przesyłany na adres mailowy klienta. Późniejsze odprawy dokonuje on samodzielnie.
- Za zobowiązujące ustalenia uważamy treść korespondencji mailowej/sms.
- Definicje używane podczas wykonywania usługi przez Travelmasters:
- ZAMAWIAJĄCY – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia usługi Travelmasters;
- KONSUMENT – osoba w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta;
- PLATFORMA TRAVELMASTERS – strona www.travelmasters.pl
- UŻYTKOWNIK – osoba korzystająca z produktów platformy Travelmasters;
- REALIZACJA USŁUGI – wysłanie drogą elektroniczną materiałów w całości, na przygotowanie których strony się umówiły oraz zakup gotowych produktów;
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży usługi/ produktu za pośrednictwem platformy Travelmasters zawarta pomiędzy Travelmasters Joanna Kusiak, a użytkownikiem lub zamawiającym;
- SYSTEM PŁATNOŚCI – usługa przekazu płatności za świadczone za pośrednictwem platformy usługi oraz za nabywane produkty;
- KONSULTACJA – możliwa jest drogą mailową, poprzez komunikatory i telefonicznie w trakcie trwania prac; telefonicznie: od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 17:00. Wykonawca zastrzega sobie możliwość braku dostępności kontaktu telefonicznego z uwagi na brak dostępu do sieci telekomunikacyjnej.
- Travelmasters przystępuje do wykonania usługi po zapłaceniu za pakiet. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy:
Travermasters Joanna Kusiak
mBank S.A.; nr konta: 76 1140 2004 0000 3002 8291 5209.
b. Płatności elektroniczne (przelew natychmiastowy)
c. Karty płatnicze:
– Visa
– Visa Electron
– Mastercard
– MasterCard Electronic
– Maestro
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi, który zlecił Travelmasters wykonanie indywidualnego planu podróży z uwagi na to, iż jest on rzeczą nieprefabrykowalną, wyprodukowaną wg specyfikacji konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (Art. 38 Ustawa o prawach konsumenta).
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku dostarczenia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym.
- a. W przypadku gotowych planów Umową Sprzedaży objęte są wcześniej przygotowane treści cyfrowe.
b. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
c. W przypadku wystąpienia wady zakupionej u Sprzedawcy treści Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
d. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
e. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
f. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
g. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego - Ochrona danych osobowych – dane osobowe będą wykorzystane jedynie do wystawienia rachunku za usługi. Pod żadnym pozorem nie będą one udostępniane osobom trzecim. Wszelkie dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO). Więcej informacji w Polityce Prywatności.
- Postanowienia końcowe:
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego powiadomienia klientów.
- Obowiązkiem klienta jest przeczytanie niniejszego regulaminu oraz sprawdzanie, czy nie zaszły w nim zmiany.
- Wchodząc na stronę Travelmasters automatycznie akceptujesz postanowienia tego regulaminu.